Is er iets stuk in of aan je woning? Dat is vervelend. Lees hieronder hoe je dit kunt melden of oplossen.
Melden dat iets stuk is, doe je in Mijn Alliantie. Heb je een onderhoudsabonnement en wil je iets melden? Dat kan ook. Je kiest zelf een moment waarop de monteur langs komt. Dat is wel zo makkelijk.
Is er iets met je verwarming, dak, dakgoot, riolering, heb je schade aan glas, is er een storing bij je zonnepanelen, lift, automatische deuren of mechanische ventilatie? In de meeste gevallen kun je direct contact opnemen met onze partners.
Kleine reparaties doe je als huurder vaak zelf. Bijvoorbeeld een kastdeur rechthangen of je deurslot smeren. Bekijk de Do it yourself-video's om te zien hoe je dit doet. Ben je niet handig? Kies dan voor een onderhoudsabonnement.
Er gaat wel eens iets stuk in huis. Heb je geen tijd om kleine reparaties zelf te doen? Of ben je niet handig? Dan is een onderhoudsabonnement echt iets voor jou.
In de meeste gevallen kun je direct contact opnemen met onze partners. Woon je in een gebouw met een Vereniging van Eigenaren? Dan werkt het anders. De VvE beheerder heeft soms afspraken met andere partijen. Neem contact met ons op en wij brengen je in contact met de juiste partij.
Problemen met je verwarming of CV-ketel?
Is de dakgoot verstopt of is er iets mis met je dak?
Problemen met de riolering?
Kapotte ruit?
Storing bij de lift?
Problemen met de automatische deuren*? We vragen naar de precieze locatie en de stickercode op de automaat.
* Een automatische deur zwaait uit zichzelf open. Je hoeft niet met de hand te duwen om de deur open of dicht te laten gaan.
Heb je een storing aan de zonnepanelen? Chat of app met ons! We verwijzen je door naar de juiste contactpersoon.
Storing aan je mechanische ventilatie?
Weet je niet of het huurdersonderhoud is of dat je het ons mag vragen?
Heb je een vraag of probleem en is het dringend? Veel antwoorden vind je op Vraag en antwoord. Of neem contact met ons op via chat, WhatsApp of telefoon.